turky-urdu-logo

ترکیہ جنگل کی آگ سے لڑنے کے لیے یونان کی ہر ممکن مدد کرنے کو تیار ہے: صدر ایردوان

صدر ایردوان کا کہنا ہے کہ ترکیہ یونان کے جنگل میں لگی  آگ پر قابو پانے کے لیے ہر ممکن مدد کرنے کے لیے تیار ہے۔

صدر ایردوان نے دارالحکومت انقرہ میں کابینہ کے اجلاس کے بعد میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ ہم نے اپنے پڑوسی یونان کو دو آبی ہوا والے فائر فائٹنگ طیارے اور ایک فائر فائٹنگ ہیلی کاپٹر بھیجا، جو کہ ایک بڑی آگ سے نبرد آزما ہے۔

صدر ایردوان نے کہا کہ ترکیہ ہمیشہ دوسرے ملکوں کی مدد کے لیے تیار ہے۔

ہم اپنے یونانی پڑوسیوں، خاص طور پر رہوڈز کے لوگوں کے لیے اپنی نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہیں،انہوں نے جنوب مغربی ترکیہ کے جزیرے کا حوالہ دیتے ہوئے مزید کہا کہ  جہاں جنگل کی آگ کے دنوں میں دسیوں ہزار افراد کو نقل مکانی کرنا پڑی ہے۔

یونانی وزیر اعظم Kyriakos Mitsotakis نے ہفتے کے روز ترکیہ کی مدد کے لیے شکریہ ادا کیا، کیونکہ وہ گزشتہ ہفتے سے جنگل کی آگ سے لڑنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں۔

تباہ کن جنگل کی آگ یونانی جزیروں میں مسلسل چھٹے دن بھی لگی ہوئی ہے، بشمول روڈس، سیاحتی مقام۔ ترکیہ  سمیت کئی ممالک آگ بجھانے میں یونان کی مدد کے لیے پہنچ گئے ہیں، جس سے مکانات اور جنگلات جل چکے ہیں۔

شمالی قبرص

ترک جمہوریہ شمالی قبرص (TRNC) کی طرف رجوع کرتے ہوئے صدر ایردوان نے کہا کہ شمالی قبرص کے لیے ترکیہ کی حمایت دیرپا ہے اور زراعت سے لے کر توانائی، پانی سے بجلی، نقل و حمل سے لے کر صحت تک تمام شعبوں میں اس کے تعاون میں اضافہ ہوتا رہے گا۔

سویڈن کی نیٹو رکنیت

سویڈن کی زیر التواء نیٹو رکنیتکے بارے میں بات کرتے ہوئے صدر ایردوان نے کہا کہ اس اتحاد میں اسٹاک ہوم کا الحاق ترک پارلیمنٹ کی صوابدید پر ہے۔

لیتھوانیا میں نیٹو کے حالیہ سربراہی اجلاس میں، صدر ایردوان نے توثیق کے ووٹ کے لیے نیٹو میں شامل ہونے کی سویڈن کی بولی کو ترک پارلیمنٹ کو بھیجنے پر اتفاق کیا۔ چونکہ پارلیمنٹ اس وقت موسم گرما کی تعطیلات پر ہے، وہ اس موسم خزاں میں قانون سازی کرے گی۔ نیٹو کے تمام موجودہ ارکان کو کسی بھی نئے اضافے سے اتفاق کرنا ہوگا۔

روس نے فروری 2022 میں یوکرین کے خلاف جنگ شروع کرنے کے فوراً بعد فن لینڈ اور سویڈن نے نیٹو کی رکنیت کے لیے درخواست دی۔

اگرچہ ترکیہ نے فن لینڈ کی نیٹو کی رکنیت کی منظوری دے دی ہے، لیکن وہ سویڈن کا انتظار کر رہا ہے کہ وہ دہشت گردوں اور دہشت گردوں کے حامیوں کو پناہ دینے اور ان کی کارروائیوں میں سہولت فراہم نہ کرنے کے اپنے وعدوں کو پورا کرے۔

 

Alkhidmat

Read Previous

ترکیہ کی جانب سے ڈنمارک میں قرآن پاک پر ہونے والے حملوں کی شدید الفاظ میں مذمت

Read Next

صدر ایردوان کا نیا سویلین آئین متعارف کرانے کے عزم کا اظہار

Leave a Reply