سوشل میڈیا ایپس کو اب قانون کے دائرہ کار میں رہتے ہوئے کام کرنا ہو گا

ترکی کی ریڈیو اور ٹیلی ویژن کی سپریم کونسل (آر ٹی ای کے) نے اسپوٹیفائے سمیت چار براڈکاسٹروں کو ایک انتباہ جاری کیا ہے تاکہ وہ ترکی میں سرگرمیاں جاری رکھنے کے لئے نئے قواعد کی تعمیل کریں اور لائسنسنگ کے عمل کو مکمل کریں۔

درخواستیں بنانے اور لائسنسنگ فیس تین ماہ قبل پیش کرنے کے لیے  اسپوٹیفائے ، فوکس پلے ، پیلی ایف ایم اور میڈیا پورٹ ٹی وی کو 72 گھنٹے کا وقت دیا گیا ہے۔

بصورت دیگر آر ٹی یو کے نے کہا کہ وہ کمپنیوں کے خلاف مجرمانہ شکایت درج کرے گی اور رسائی کو روکنے کے حکم کے لئے امن کے کسی سزا یافتہ جج  کے پاس  درخواست دے گی۔

ایک میڈیا گروپ کی خبر کے مطابق  نیٹ فلکس ، ایمیزون پرائم اور موبی سمیت متعدد دوسرے پلیٹ فارموں نے لائسنسنگ کے لئے درخواست کا عمل شروع کر دیا ہے۔

آر ٹی کے چیئر مین ابو بکر  شاہین نے گذشتہ ماہ کہا تھا کہ 600 سے زیادہ ادارےجس میں مقامی اسٹریمنگ  پلیٹ فارم نے بھی لائسنس کے لئے درخواست دی ہے۔

آن لائن مواد فراہم کرنے والوں کو ترکی میں نئے ضابطے کے مطابق ، ملک میں نشریات جاری رکھنے اور آر ٹی یو کے، کے رہنما خطوط پر عمل کرنے کے لئے ایک نیا لائسنس حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔

اگر وہ رہنما خطوط کا احترام نہیں کرتے ہیں تو ، انہیں اپنا مواد تبدیل کرنے کے لئے 30 دن کا وقت دیا جائے گا یا ان کا لائسنس تین ماہ کے لئے معطل اور بعد میں منسوخ کردیا جائے گا۔

اگست 2019 می پاس ں ہونے والے اس قانون سے آر ٹی کے کو ترکی میں آن لائن ریڈیو ، ٹیلی ویژن اور طلبہ نشریاتی پروگراموں کو باقاعدہ بنانے کا اختیار مل گیا تھا۔

Read Previous

یو اے ای کی اتحاد ایئر ویز کے طیارے کی پہلی بار اسرائیلی فضا میں پرواز

Read Next

استنبول کے شہریوں کے یومیہ ستر منٹ ٹریفک جام میں ضائع ہوتے ہیں

Leave a Reply