turky-urdu-logo

G-20 ارکان کو غزہ میں جنگ بندی کے حصول کے لیے اپنا کردار ادا کرنا چاہیے،ترک وزیر خارجہ

ترک سفارتی ذرائع کے مطابق ترک وزیر خارجہ حاقان فیدان نےG-20 ارکان پر زور دیا کہ وہ غزہ کی پٹی میں جنگ بندی کے حصول کے لیے زیادہ فعال کردار ادا کریں۔

وزیر خارجہ فیدان نے برازیل میں G-20 وزرائے خارجہ کے اجلاس میں جاری بین الاقوامی کشیدگی میں G-20 کے کردار پر ایک سیشن میں شرکت کی، جہاں انہوں نے کہا کہ غزہ میں بربریت کو جلد از جلد بند کیا جانا چاہیے۔

ذرائع نے بتایا کہ انہوں نے بین الاقوامی برادری اور G-20 کی اسرائیل اور فلسطین کے درمیان دو ریاستی حل کی حمایت کرنے کی ترغیب دی۔

24 فروری کو یوکرین میں روس کے خصوصی فوجی آپریشن”کے تیسرے سال کا آغاز ہو گا۔ فیدان نے کہا کہ ترکیہ کو امید ہے کہ فریقین سفارت کاری کی طرف رجوع کریں گے اور کسی حل تک پہنچ جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ انقرہ اس سمت میں اقدامات جاری رکھے گا۔

مزید برآں انہوں  نے کہا کہ بین الاقوامی برادری کو ٹیکنالوجیز جیسے عالمی عدم مساوات اور ناانصافی، اقتصادی کمزوری، ماحولیاتی مسائل اور مصنوعی ذہانت جیسے بہت سے چیلنجز کا سامنا ہے۔

انہوں نے تمام بحرانی علاقوں میں عالمی سفارت کاری اور G-20 کے مشترکہ اقدامات کی اہمیت پر زور دیا۔

فیدان نے تمام فریقین کو دعوت دی کہ وہ 1 سے 3 مارچ کو منعقد ہونے والے انطالیہ ڈپلومیسی فورم کے موضوع، "بحرانوں کی روک تھام میں ڈپلومیسی کو اجاگر کریں” کے تحت عالمی امن اور سلامتی کے لیے کام کریں۔

Alkhidmat

Read Previous

ترک وزیرِ خارجہ کی امریکی ہم منصب سے ملاقات غزہ میں فوری جنگ بندی پر غور

Read Next

پاکستان سپر لیگ: ترک قونصل جنرل درمش باش طوغ اور دیگر سفارتکار وزیر اعلیٰ پنجاب کے ہمراہ میچ میں شرکت

Leave a Reply