طویل بیٹری لائف کی حامل پہلی ترک کار متعارف

طویل بیٹری کی زندگی فراہم کرنے والی ترکی کی پہلی کار تیار کر لی گئی۔

اس کے پروڈیوسر کا کہنا تھا  کہ ترکی  کی پہلی گھریلو تیار کردہ  کار کی بیٹریوں کی زندگی کی  میعاد عام بیٹریوں سے زیادہ لمبی ہوگی۔

ترکی کے آٹوموبائل جوائنٹ وینچر گروپ (ٹو جی جی) نے ٹویٹ کیا کہ این ایم سی (نکل ، مینگنیج ، کوبالٹ آکسائڈ) کیتھوڈ کو کار کی لتیم آئن بیٹریوں میں استعمال کیا جائے گا۔

ٹو جی جی کے مطابق ، اعلی توانائی کی کثافت والے پاؤچ قسم کے خلیوں کو بیٹری ماڈیولز میں استعمال کیا جائے گا جو ایلومینیم کوریج کے ساتھ منسلک ہوں گے۔

اس نے مزید کہا کہ بیٹری کی زیادہ سے زیادہ زندگی ، کارکردگی اور حفاظت کو انتہائی موثر کولنگ اور جدید بیٹری مینجمنٹ سسٹم کے ساتھ یقینی بنایا جائے گا۔

فرم نے مزید کہا کہ بیٹری کی ماڈیولر ڈھانچہ بہت سے علاقوں میں استعمال کیا جا سکتا ہے ، خاص طور پر انرجی اسٹوریج ۔

اس میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ گاڑی کی رینج 300/500 کلومیٹر ہوگی اور ان کی بیٹریاں 30 منٹ سے بھی کم وقت میں 80فیصد تک چارج کی جاسکیں گی۔

ٹو جی جی نے گزشتہ ہفتے بڑے عالمی بیٹری پروڈیوسر فراسیس کے ساتھ  معاہدے پر دستخط کیے۔

ٹی او جی کے سی ای او گورکن کاراکاس نے ایک ویڈیو بیان میں کہا ہے کہ معاہدے کے مطابق دونوں کمپنیاں مستقبل میں مشترکہ منصوبوں پر کام کریں گی ۔

Read Previous

مضبوط پاکستانی معیشت، مضبوط نیا اسلامی بلاک

Read Next

نائیجیرین فٹ بالر نے سودی کلب سے علیحدگی اختیار کر لی

One Comment

  • ترکی بہت اچھا اسلامی ملک ھے میں ترکی کو بہت پسند کرتاھوں اور ترکیوں سے محبت اور بھائی چارے کا رشتہ ھے میری کوشش ھے کہ میں ترکی کی شہریت حاصل کروں .

    اللہ عزَّوجل مدد فرمائے آمین

Leave a Reply