استنبول ماڈرن میں سیاحوں کی مفت اینٹری

ترکی  کا جدید اور عصری فن کا پہلا میوزیم استنبول ماڈرن بائیو الو ضلع میں اپنی عارضی جگہ پر  لوگوں کو میوزیم   میں مفت داخلہ فراہم کر رہا ہے۔

سیاحوں استنبول ماڈرن میوزیم  میں تمام نمائشیں مفت دیکھیں گے اور  ساتھ ہی ساتھ وہ مہینے میں ایک بار منعقد ہونے والے پروگرامز ، فنکاروں کی ورکشاپز اور فلمی نمائیشوں میں شرکت کر سکیں گے۔

ان منصوبوں کا آغاز 22 ستمبر کو بورسا استنبول میں ایک تقریب کے ساتھ کیا گیا تھا۔ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے بورسا استنبول کے جنرل منیجر مہمت ہاکان تیلا نے کہاکہ فن ایک گہرا موضوع ہے ، لہذا اس پر تبصرہ کرنا میرے لئے صحیح نہیں ہوگا۔ میں صرف اس کا اظہار کرسکتا ہوں کہ اس سے مجھے کیسا محسوس ہوتا ہے۔ فن معاشرتی زندگی کے سب سے اہم تعمیراتی بلاکس میں سے ایک ہے ، اور یہ ہمیشہ مجھ میں مثبت جذبات کو بیدار کرتا ہے۔ جمالیات سے ہٹ کر ، آرٹ کا ایک ایسا پہلو بھی ہے جو لوگوں کو اچھا محسوس کرواتا ہے۔ ہمیں اپنے ساتھی شہریوں کو مثبت مضامین تک رسائی فراہم کرنے پر خوشی ہے ، خاص کر کورونا وائرس وابائی مرض کے ان  مشکل حاکات کے دوران۔

استنبول ماڈرن ڈائریکٹر لیونت الیالکولو نے یہ بھی کہا کہ میوزیم 2004 میں قائم ہونے کے بعد سے ہر عمر کے فن اور سامعین کو ساتھ لے کر آیا ہے۔

 انکا مزید کہنا تھا کہ استنبول ماڈرن نے ایسی نمائشوں کا اہتمام کیا ہے جہاں لاکھوں سیاح تشریف لاتے ہیں ، سیکڑوں ہزاروں بچوں کو آرٹ کی تعلیم فراہم کی  جاتی ہے ۔

 ان سرگرمیوں کے ذریعے ، ہم مستقبل کے فن سے محبت کرنے والوں کی ترقی میں حصہ ڈال رہے ہیں۔ ہمیں بہت خوشی ہے کہ بورسا استنبول نے ہمارے میوزیم کی بییوئلو میں عارضی جگہ پر مفت داخلے کے دنوں کی کفالت کے ذریعہ آرٹ کی شفا بخش طاقت کو پھیلانے کے ہمارے مشن میں ہماری مدد کی ہے۔

Read Previous

ترکی لیبیا کے ساتھ مضبوط تعلقات قائم کرے گا، صدر ایردوان

Read Next

ادویات کے شعبے میں نوبل ایوارڈ برطانوی اور امریکی سائنسدانوں کو دیا جائے گا

Leave a Reply