fbpx

ارطغرل غازی تیار کرنے والی ترک پروڈکشن کمپنی کا پاکستانیوں سے اظہار محبت

ترکی کے مشہور عالمی ڈرامہ ارطغرل غازی کے بنانے والوں نے اس سیریز کے اردو ڈب ورژن کے ساتھ وزیر اعظم عمران خان کی سفارش پر پاکستان میں نشر ہونے کے بعد  تعریفوں کے ڈھیر لگنے پر زبردست ردعمل کا اظہار کیا۔

ترک ریڈیو اینڈ ٹیلی ویژن (ٹی آر ٹی) کے ڈیجیٹل کے ڈائریکٹر  ریاض منٹی نے بی بی سی اردو سے جنوبی ایشیائی ملک میں ڈرامہ کی کامیابی کے بارے میں بات کی۔ منٹی پاکستان ٹیلی ویژن کے ساتھ مل کر اس شو کو پاکستان میں نشر کرنے کے لئے ٹی آر ٹی ٹیم کے سربراہ ہیں۔

منٹی نے کہا ، "ارطغرل پاکستان میں وائرل ہوا ہے اور اس کی اقساط ہر روز پاکستان میں یوٹیوب پر ٹرینڈینگ ہوتی ہیں  منٹی نے کہا  یوٹیوب چینل پراب تک 30 ملین سے زیادہ ویوز اور 600،000 سے زیادہ صارفین ہیں۔

انہوں نے امید ظاہر کی کہ  تاہم ، بڑھتی ہوئی مقبولیت کے ساتھ ، آنے والے دنوں میں اس تعداد میں اضافے کی توقع کی جارہی ہے۔”

ارظغرل غازی ترکی کی سرکاری میڈیا کمپنی ٹی آر ٹی نے ایک نجی کمپنی کے ساتھ مل کر تیار کیا اور اس تاریخی ڈرامے کو بعد میں مختلف زبانوں میں ڈب کر کے دنیا بھر میں آن لائن نشر کیا گیا۔

مہمت بوزدگ کی تیار کردہ اس مقبول ٹی وی سیریز میں انجین الٹان ڈیزائٹن مرکزی کردار نبھا رہے ہیں۔

اس سیریز میں عثمانی سلطنت کی تاریخ سے پہلے کی تصویر کشی کی گئی ہے ، جو عثمانی سلطنت عیسوی کے بانی عثمان اول کے والد ارطغرل کی سربراہی میں خانہ بدوش کائی اوغز ترک قبیلے کی حالت زار کے گھوم رہا ہے۔

پچھلا پڑھیں

پاکستان میں ارطغرل کی کامیابی پر ترک فنکار انتہائی خوش

اگلا پڑھیں

مہاجرین اور تارکین وطن کے ساتھ غیر انسانی سلوک پر ترکی کا یونان سے احتجاج

تبصرہ شامل کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے