صدرایردوان کاسیواس کانگریس کی 101 ویں سالگرہ کے موقع پر پیغام

صدرایردوان نے سیواس کانگریس کی 101 ویں سالگرہ کے موقع پر پیغام جاری کیا۔

انہوں نے کہا کہ سیواس کانگریس اور 4 ستمبر 1919 کی تاریخ ، جو جنگ آزادی کے اہم نکات میں سے ایک ہے ، ہماری قوم کی تاریخ میں ایک اہم مقام رکھتی ہے۔

"سیواس کانگریس جنگ آزادی کی سنگ بنیاد تھی ، یہاں جنگ آزادی کی تیاریاں کی گئیں۔ سیواس سے پوری دنیا تک یہ اعلان کیا گیا ہے کہ ہماری قوم کبھی بھی قابض افواج کے سامنے نہیں جھکے گی اور وہ مضبوطی سےیکجا ہیں اور لڑنے کے لئے تیار ہیں۔” ۔
انہوں نے کہا کہ سیواس کانگریس میں کیے گئے فیصلے نے آزادی کی راہ کو متعین کیا۔ پوری قوم نےمشکل دور میں دنیا کے سامنے اتحاد و یکجہتی کا سبق دیا ۔
صدر ایردوان نے کہا ، "ہماری قوم نے ہمیشہ اتحاد اور یکجہتی میں اس کے جھنڈے ، وطن اور آزادی کو لاحق خطرات کا مقابلہ کیا ہے۔ ہمارے تمام شہری ، جوان اور بوڑھے ، مرد اور خواتین ، آزادی اپنی جنگ میں جوش و جذبے اور جوش و خروش کے ساتھ ، اس نے ہمیشہ قومی خواہش اور اپنے مستقبل کا دعوی کیا ہے۔ جب تک کہ یہ اتحاد اور یکجہتی جاری رہے گا ، ہماری آزادی ، اقدار اور بھائی چارے کو لاحق خطرات کی کوئی حیثیت نہیں ہے۔

صدر ایردوان نے کہا کہ سیواس کانگریس کی 101 ویں سالگرہ کے موقع پر ، ہم ایک بار پھر اظہار کرتے ہیں کہ پوری قوم جنت نما اس سرزمین کی ہر طرح سے حفاظت کرے گی اور اسے کبھی تقسیم نہیں ہونے دے گی۔ ہم سیواس کانگریس میں شامل قومی موقف کو برقرار رکھنے اور اسے برقرار رکھنے کے لئے پرعزم ہیں۔

جو کوئی بھی ہماری سرزمین ، ہمارے پرچم اور ہماری آزادی کو نقصان پہنچانے کی کوشش کرے گا اسی بھر پور طریقے سے ان کا جواب دیا جائے گا اور ان سب کو مایوس ہونا پڑے گا۔

Read Previous

مڈفیلڈر ارسلان کی ترک سپر لیگ کلب فینز باحس سے علیحدگی

Read Next

جانور ہو یا انسان ہر زندگی انمول ہے

Leave a Reply