ترکی نے پہلی بار انسانوں پر ویکسین کے ٹرائل کرنے کا فیصلہ کر لیا

ترکی کے وزیر صحت نے اپنے ایک بیان میں کہا ہے کہ ترکی دو ہفتوں تک ناول کورونا وائرس کے لیے پہلا انسانی ویکسین ٹرائل رجسٹرد کرے گا۔

فرحتین کوکا نے جنوبی صوبہ ادانا میں ہونے والی ایک نیوز کانفرنس میں کہا کہ  مریضوں کو  ویکسین کی پہلی خوراک پانچ دن تک قرنطینہ میں رکھنے اور تمام دوسرے ٹیسٹ کے بعد دی جائے گی۔

ترکی میں وائرس کی صورتحال کے تحت وزیر صحت نے لوگوں سے اپیل  کی ہے کہ  وہ  ڈاکٹروں اور محافظوں کی بات مانیں اور کورونا وائرس کے حفاظتی قوائد پر عمل جاری رکھیں گے۔

انکا کہنا تھا کہ استنبول کے علاوہ ترکی کے تمام شہروں میں وائرس کے کیسیز کی تعداد کم ہو رہی ہے۔

انکا مزید کہنا تھا کہ  ترکی نے یہ ثابت کر دیا ہے کہ  وہ مشکل سے مشکل  حالات کا بھی مقابلہ کر سکتا ہے۔ہم ان ممالک میں سے ایک ہیں جو کم سے کم نقصان کے ساتھ اس بحران سے نکلنے کی کوشش میں ہیں۔

وزیر صحت  نے کہا کہ ترکی میں کل 11،800 فیلڈیشن ٹیمیں اور 35،400 فیلڈیشن اہلکار موجود ہیں ، جو کچھ ممالک میں کورونا وائرس کے خلاف جنگ میں مصروف ڈاکٹروں کی تعداد سے زیادہ ہے۔

وزیر  صحت نے عوام سے درخواست کی  ہےکہ وہ فلم بندی ٹیموں کے کام کا بوجھ کم کرنے کے لئے حفاظتی اور حفظان صحت کے قواعد پر سختی سے عمل کریں۔

دنیا بھر میں کورونا وائرس نے دسمبر میں شروع  ہونے کے بعد اب تک 188 ممالک اور خطوں میں 1 لاکھ 60 ہزار سے زیادہ لوگوں  کی جان لے لی ہے۔

امریکہ ، بھارت اور برازیل اس وقت بدترین متاثرہ ممالک میں سے ایک ہیں۔ امریکہ میں قائم جانز ہاپکنز یونیورسٹی کے مرتب کردہ اعدادوشمار کے مطابق ، دنیا بھر میں .6 36،99 ملین سے زیادہ کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔

Read Previous

آذربائیجان اور آرمینیا کے درمیان جنگ بندی مسئلے کا مستقل حل نہیں، ترکی

Read Next

علامات ظاہر ہونے سے قبل بھی متاثرہ افراد سے وائرس منتقل ہو سکتا ہے

Leave a Reply