turky-urdu-logo

ترک ڈرون Bayraktar TB2

Bayraktar TB2، ترکیہ کا ڈرون، ملک کی دفاعی صنعت کے لیے ایک پرچم بردار بن گیا ہے کیونکہ یہ دنیا کے سب سے زیادہ ممالک کو فروخت کیا گیا ہے۔

ترک ڈرون بنانے والی کمپنی Baykar کی طرف سے تیار کردہ، Bayraktar TB2 نے 2015 میں بغیر کسی ٹوٹ پھوٹ کے اپنی پہلی پرواز کے 1,000 گھنٹے مکمل کیے۔

2018 میں قطر کے ساتھ اپنی پہلی برآمدی کامیابی حاصل کرنے کے بعد، Baykar نے TB2 کے لیے آج تک 33 ممالک کے ساتھ معاہدوں پر دستخط کیے ہیں۔

Bayraktar TB2، جو دنیا کے بہت سے مختلف خطوں میں صحرا کی گرمی، جمی ہوئی سردی، برف اور طوفان جیسے تمام منفی موسمی حالات میں کام کرتا ہے، نیٹو اور یورپی یونین کے رکن ممالک کی فہرست میں داخل ہو گیا ہے۔

اب تک 750,000 پرواز کے اوقات سے تجاوز کرتے ہوئے، اس نے 27,030 فٹ تک پہنچ کر اپنی کلاس میں ترک اونچائی کا ریکارڈ توڑ دیا۔

پرواز کے اس ریکارڈ کے ساتھ، Bayraktar TB2 سب سے طویل سروس کرنے والے قومی طیارے کا اعزاز رکھتا ہے۔

16 جولائی 2019 کو، اس نے کویت میں 27 گھنٹے اور تین منٹ کی نان اسٹاپ پرواز کے ساتھ ایک اور ریکارڈ توڑ دیا۔

اس کی خصوصیات میں مکمل طور پر خودکار نیویگیشن اور روٹ ٹریکنگ، اندرونی سینسر فیوژن کی مدد سے درست خودکار ٹیک آف اور لینڈنگ، مکمل طور پر خودکار ٹیکسی اور پارکنگ، نیم خودمختار فلائٹ موڈز کے لیے سپورٹ، فالٹ ٹولرنٹ اور ٹرپل ریڈنڈنٹ سینسر فیوژن ایپلی کیشن، کراس ریڈنڈنٹ گراؤنڈ شامل ہیں۔

300 کلومیٹر کی کمیونیکیشن رینج کے ساتھ، Bayraktar TB2 کے پاس سیٹلائٹ کمیونیکیشن کا آپشن بھی ہے۔

یہ چار لیزر گائیڈڈ سمارٹ گولہ بارود لے جا سکتا ہے اور 150 کلو گرام کا پے لوڈ لے سکتا ہے۔

Bayraktar TB2 کو فائر پاور فراہم کرنے کے لیے، MAM-L، MAM-C، BOZOK گولہ بارود اور Kemankes منی سمارٹ کروز میزائل کو اب تک مربوط کیا گیا ہے۔

کامیاب آپریشنز

Bayraktar TB2، جس نے ترکیہ اور بیرون ملک مختلف آپریشنز میں کامیابی کے ساتھ خدمات انجام دی ہیں، دنیا کی توجہ اپنی طرف مبذول کرائی ہے، خاص طور پر لیبیا، آذربائیجان اور یوکرین میں اس کے بہترین استعمال سے۔

پہلی بار، ترکیہ کے آپریشن سپرنگ شیلڈ میں، اس نے اسکواڈرن کے ساتھ اڑان بھری اور بہت سی بکتر بند گاڑیاں، ہاؤٹزر، متعدد بیرل راکٹ لانچرز اور فضائی دفاعی نظام کو تباہ کر دیا۔

شام کے ادلب علاقے میں منظم آپریشن کے دائرہ کار میں، Bayraktar TB2 نے ہر قسم کی الیکٹرانک جنگ کے باوجود 2,000 گھنٹے سے زیادہ پرواز کی۔

اس نے کاراباخ کے علاقے میں 30 سالہ قبضے کو ختم کرنے میں بھی اہم کردار ادا کیا۔

فوجی استعمال کے علاوہ، Bayraktar TB2 مشنوں میں بھی استعمال ہوتا ہے جیسے جنگل کی آگ سے لڑنا، آفات اور بے قاعدہ ہجرت۔

Alkhidmat

Read Previous

ترکیہ کا اقوام متحدہ کی اعلیٰ عدالت میں فوری جنگ بندی اور غزہ کے لیے امداد کی بلا روک ٹوک فراہمی کا مطالبہ

Read Next

پاکستان بحریہ کی بحیرہ عرب میں مشقیں

Leave a Reply