ترکیہ کا زیرو ویسٹ پروجیکٹ 4 کروڑ ٹن سے زائد کاربن کے اخراج کو روکنے میں کامیاب

ترکیہ کا زیرو ویسٹ پروجیکٹ 4 کروڑ ٹن سے زائد کاربن کے اخراج کو روکنے میں کامیاب ہو گیا اور اس سے معیشت کو اربوں ڈالر کا فائدہ بھی ہوا۔

خاتون اول امینہ ایردوان کی سرپرستی میں وزارت ماحولیات اور  موسمیاتی تبدیلی کی طرف سے شروع کیے گئے اس منصوبے کا مقصد پائیدار ترقی کے اصولوں کے تحت فضلہ پر قابو پانا اور آلودگی کو کم کرنا ہے۔

وزارت کے اعداد و شمار کے مطابق زیرو ویسٹ منصوبے کی بدولت 347 ملین درخت، 87 ملین بیرل تیل اور 650 ملین ٹن خام مال بچایا گیا۔

دریں اثنا، 1 لاکھ 45 ہزار اداروں اور عمارتوں میں اس وقت صفر ویسٹ مینجمنٹ سسٹم موجود ہے۔

مزید برآں، کل 33.8 ملین ٹن فضلہ، بشمول 20.4 ملین ٹن کاغذ، 5.4 ملین ٹن پلاسٹک، 2.3 ملین ٹن شیشہ، 0.5 ملین ٹن دھات، اور 5.2 ملین ٹن نامیاتی فضلہ کو بھی ری سائیکل کیا گیا ہے۔

یہ ری سائیکل شدہ فضلہ 2017 سے ترک معیشت میں 62.2 بلین ترک لیرا ($3.48 بلین) کا فائدہ لایا ہے۔

اعداد و شمار کے مطابق، 530 ملین کلو واٹ گھنٹے سے زیادہ توانائی – تقریباً 2 لاکھ خاندانوں کے توانائی کے استعمال کے پورے سال – اور 572 ملین کیوبک میٹر پانی، جو کہ 2 ملین گھرانوں کے پانی کے ایک سال کے استعمال کے برابر ہے اسے بھی محفوظ کیا گیا ہے۔

ملک بھر میں شعور بیدار کرنے کے منصوبے کی کوششوں کے تحت، آج تک، تقریباً 16 ملین شہریوں کو صفر فضلہ کے مقاصد اور فوائد کے بارے میں آگاہ کیا گیا ہے۔

Read Previous

غلاف کعبہ کل بروز ہفتہ تبدیل کیا جائے گا

Read Next

یوکرین سے اناج لے کر پہلا بحری جہاز بحیرہ اسود سے لبنان روانہ

Leave a Reply