ozIstanbul

پاکستان: بیرون ملک سے آنے والے شہریوں کے لیے پابندیوں میں نرمی کا اعلان

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے بیرون ملک سے پاکستان آنے والوں کے لیے کورونا پابندیوں میں نرمی کردی۔

این سی او سی نے کیٹیگری بی اور سی ممالک سے آنے والوں پرسفری پابندیوں میں نرمی کی ہے اور اب کسی بھی ملک سے ویکسین شدہ ،غیر ملکی اور پاکستانی وطن آسکتے ہیں۔

این سی او سی نے کیٹیگری بی اور سی کو ختم کرنے کا نوٹیفکیشن جاری کردیا جس کے بعد نئی ٹریول پالیسی پر عمل درآمد شروع کر دیا گیا ہے۔

نوٹیفکیشن کے مطابق پاکستان آنے والے تمام مسافروں کے لیے ویکسی نیشن لازمی قرار دی گئی ہے  اور بورڈنگ سے 48 گھنٹے پہلےمنفی پی سی آر ٹیسٹ کی رپورٹ دکھانا لازمی ہوگا جب کہ یورپی ممالک سے آنے والے مسافروں کا 100 فیصد ریپڈ ٹیسٹ کیا جائے گا۔

نوٹیفکیشن کے مطابق سعودی عرب ،امارات اور قطر کی کم از کم 50 فیصد فلائٹس کے مسافروں کا ریپڈ ٹیسٹ ہوگا جس میں کورونا مثبت آنے والے مسافر 10 دن قرنطینہ کریں گے جب کہ ایسے مسافروں کا پھر آٹھویں دن پی سی آر ٹیسٹ کیا جائے گا۔

نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہےکہ ویزہ مدت ختم ہونے، غیرقانونی مقیم پاکستانی اور ڈی پورٹ پاکستانیوں کو ویکسین سے استثنیٰ حاصل ہوگا، اس کے علاوہ میڈیکل وجوہات،حاملہ خواتین اور 18 سے 15 سال عمر کے پاکستانیوں کو بھی لازمی ویکسین پالیسی سے استثنیٰ حاصل ہوگا، 18 سے 15 سال کے پاکستانی مسافروں کو 15 فروری تک بغیر ویکسین پاکستان آنے کی اجازت ہوگی۔

پچھلا پڑھیں

ترک ہر جیٹ لائٹ اٹیک جیٹ ہوائی جہاز کی بڑے پیمانے پر پیداوار کا فیصلہ

اگلا پڑھیں

پاکستان کا عالمی طاقتوں کے جوہری ہتھیاروں کے پھیلاو کو روکنے کے عہد کا خیر مقدم

تبصرہ شامل کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے