turky-urdu-logo

سفارتخانہ پاکستان میں پاکستان کلچرل اینڈ کیوزین ڈے کا انعقاد

سفارتخانہ پاکستان میں پاکستان کلچرل اینڈ کیوزین ڈے کا انعقاد کیا گیا۔

فیسٹیول  میں دنیا بھر میں مشہور اور شاندار پاکستانی باسمتی چاول کی نمائش کی گئی۔

سفارت خانے کے لان میں منعقد ہونے والے اس میلے میں پاکستان اور ترکیہ کی بھرپور پاک روایات کی عکاسی کرنے والے لذیذ پکوان پیش کیے گئے۔

اس میلے میں ترکیہ کے سابق وزیر زراعت ڈاکٹر مہمت مہدی ایکر، میئر انقرہ مسٹر منصور یاواش، ممبر پارلیمنٹ برہان قایاترک، معزز مہمانوں بشمول سفارت کار، ماہرینِ خوراک، تاجر اور میڈیا کے نمائندوں نے شرکت کی۔

مہمانوں کا خیرمقدم کرتے ہوئے ترکیہ میں پاکستان کے سفیر ڈاکٹر یوسف جنید نے کہا کہ اس میلے کا مقصد پاکستان اور ترکیہ کے مابین تعلقات کو مضبوط کرنا  اور پاکستانی کھانوں کے بھرپور ورثے کو ترک بھائیوں کے ساتھ بانٹ کر پاکستانی پکوانوں کو ترکیہ میں فروغ دینا ہے۔

فیسٹیول میں پاکستان سے شیف علی حسن اور ترکیہ کے شیف یونس قوسکن نے پاکستانی اور ترک اجزاء کو استعمال کرتے ہوئے روایتی اور جدید پکوانوں کو تیار کیا۔

اپنی تقاریر میں، دونوں باورچیوں نے پاکستان اور ترکیہ کے کچھ انتہائی پسندیدہ پکوانوں کے ترکیبوں کو مہمانوں کے ساتھ شئیر کیا۔

فیسٹیول کی خاص بات کھانے کے اسٹالز  تھے جہاں مہمانوں نے پاکستان اور ترکیہ کے چاولوں سے بنے پکوانوں کے شاندار ذائقوں کا مزہ چکھا۔

جس میں بریانی، چکن پلاؤ، زردہ (میٹھا چاول)، کھیر (چاول کی کھیر)، انڈے تلے ہوئے چاول، سبزی شامل تھی۔

چاول، دولما، سرما، ایکلی پیلاو، ایٹلی نوہتلو پیلاو، پیرنک سلاتاسی اور تاوکلو نوہتلو پیلاو۔ پاکستانی باسمتی چاول کے مخصوص لمبے دانے، نازک ساخت اور ترکی کے اجزاء کے ساتھ خوشبودار ذائقے نے مہمانوں کو ایک منفرد لذت بخش کھانا پیش کیا۔

خوشبودار پاکستانی بریانی سے لے کر لذیذ ترکش پلاو تک، یہ تہوار ثقافتی امتزاج کا جشن تھا۔

Alkhidmat

Read Previous

ترک سیکورٹی فورسز نے گزشتہ دو ہفتوں میں 89 دہشت گردوں کو ہلاک کر دیا، ترجمان ترک وزارت دفاع

Read Next

صدر ایردوان کی ترک  بری  افواج کی سالگرہ پر اپنی قوم کو  مبارکباد

Leave a Reply