turky-urdu-logo

استنبول:اسلامی تعاون تنظیم کے وزرائے اطلاعات کا غیر معمولی اجلاس ،سفیر پاکستان کی شرکت

ترکیہ میں پاکستان کے سفیر ڈاکٹر یوسف جنید اور وزارت اطلاعات و نشریات کی ایگزیکٹیو ڈائریکٹر جنرل عنبرین جان کی قیادت میں ایک پاکستانی وفد نے استنبول میں منعقد ہونے والی اسلامی تعاون تنظیم او آئی سی کے وزرائے اطلاعات کے غیر معمولی اجلاس میں شرکت کی۔

سیشن کے دوران پاکستان نے او آئی سی کے رکن ممالک کے اندر  اور میڈیا تنظیموں کے درمیان اسٹریٹجک شراکت داری کو قائم کرنے کی اہم ضرورت پر زور دیا۔

 

وفد نے اس عالمی چیلنج سے نمٹنے کے لیے ہم آہنگی کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے اور  غلط معلومات کا مقابلہ کرنے کے لیے مشترکہ کوششوں کی اہمیت پربھی زور دیا۔

پاکستان نے اسرائیل اور فلسطین کے دیرینہ تنازعہ کے منصفانہ، جامع اور پائیدار حل کے لیے اپنی حمایت کا اعادہ کیا۔

ترکیہ نے جون 1967 سے پہلے کی سرحدوں پر مبنی ایک محفوظ، قابل عمل، متصل اور خودمختار ریاست فلسطین کے قیام پر زور دیا، جس کا دارالحکومت القدس الشریف کو نامزد کیا گیا تھا۔

غیر معمولی سیشن کے نتائج سے او آئی سی کے رکن ممالک کے درمیان میڈیا، اطلاعات اور سفارتی اقدامات کے شعبوں میں باہمی تعاون کی کوششوں کو مزید تقویت دینے کی توقع ہے۔

او آئی سی کے فورم میں پاکستان کی نمائندگی اور بیانات عالمی چیلنجوں سے نمٹنے اور اسلامی دنیا میں تعاون کو فروغ دینے میں اس کے فعال کردار کی نشاندہی کرتے ہیں۔

Alkhidmat

Read Previous

ترکیہ کی دفاعی صنعت کی آسمانوں کو چھوتی پرواز ,صدر ایردوان نے 5.5 بلین ڈالرز کی برامدات کا اعلان کر دیا

Read Next

ترکیہ نہ صرف غزہ بلکہ پورے فلسطین میں اسرائیل کے ظلم کے خاتمے کے لیے اواز اٹھاتا رہے گا،ترک کمیونیکشن ڈائریکٹر

Leave a Reply