turky-urdu-logo

امریکہ نے ترکیہ کو 40 ایف 16 طیارے فروخت کرنے کی منظوری دے دی

امریکی محکمہ خارجہ نے  کانگریس کو باضابطہ اطلاع بھیجتے ہوئے ترکیہ کو F-16 طیاروں اور جدید کاری کی کٹس کی 23 بلین ڈالر کی زیر التواء فروخت کی منظوری دے دی۔

سیکورٹی تعاون ایجنسی کا کہنا تھا کہ یہ  فروخت شمالی بحر اوقیانوس کے معاہدے کی تنظیم (نیٹو) کے اتحادی کی فضائی صلاحیتوں اور انٹرآپریبلٹی کو بہتر بنا کر امریکہ کی خارجہ پالیسی کے اہداف اور قومی سلامتی کی حمایت کرے گی جو یورپ میں سیاسی اور اقتصادی استحکام کے لیے ایک طاقت ہے۔

یہ منظوری ترکیہ کی جانب سے سویڈن کے نیٹو کی رکنیت کے پروٹوکول سے متعلق دستاویزات جمع کرانے کے بعد دی گئی جب منگل کو ترک پارلیمنٹ کی طرف سے اس کی توثیق کی گئی۔

ترکیہ نے اکتوبر 2021 میں امریکہ سے 40 نئے F-16 بلاک 70 طیاروں کے ساتھ ساتھ 79 ماڈرنائزیشن کٹس خریدنے کی درخواست کی تاکہ اس کے باقی ماندہ F-16 کو بلاک 70 کی سطح پر اپ گریڈ کیا جا سکے۔

درخواست میں 32 F-16 C بلاک 70 طیارے، 8 F-16 D بلاک 70 طیارے، 48 F110-GE-129D انجن، نیز جدید کاری کے پروگرام کے لیے 119 — 79 نصب، 40 اسپیئرز شامل ہیں۔

محکمہ خارجہ نے گزشتہ جنوری میں کانگریس کو F-16 لڑاکا طیاروں کی فروخت کے بارے میں غیر رسمی طور پر مطلع کیا تھا لیکن کیپٹل ہل کے اہم قانون سازوں نے سویڈن کی نیٹو کی رکنیت کی بولی کی انقرہ کی منظوری پر خریداری کا دستہ بنانے سمیت متعدد مطالبات کی وجہ سے اس معاہدے کو ختم کرنے کا عزم ظاہر کیا ہے۔

کانگریس کو یہ حق حاصل ہے کہ وہ 15 کاروباری دنوں کے اندر اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ کی جانب سے 70 سال سے زائد عرصے سے اس اتحاد کے رکن ترکیہ سمیت نیٹو کے ارکان کو فروخت کی منظوریوں پر اعتراض کرے۔

سینیٹ کے خارجہ تعلقات کے سربراہ بین کارڈن نے جمعہ کو ایک بیان میں کہا کہ وہ انقرہ کی طرف سے سویڈن کی نیٹو کی رکنیت کی بولی کی توثیق کے بعد فروخت کی اجازت دیں گے۔

 

Alkhidmat

Read Previous

غزہ میں مکمل طور پر ہنگامی جنگ بندی کی ضرورت ہے،وزیر خارجہ حاقان فیدان

Read Next

حزب اللہ کا اسرائیل پر حملوں کا دعویٰ

Leave a Reply