turky-urdu-logo

صدر ایردوان کا دورہ قطر،ترکیہ اور قطر کے مابین 12 شعبوں میں تعاون اور مفاہمت کی یادداشتوں پر دستخط

ترکیہ اور قطر نے مختلف شعبوں میں تعاون کے 12 معاہدوں اور ترکیہ-قطر سپریم اسٹریٹجک کمیٹی کے 9ویں اجلاس کے مشترکہ اعلامیے پر دستخط کیے ہیں۔

لوسیل پیلس میں ملاقات کے بعد، صدر ایردوان اور قطر کے امیر شیخ تمیم بن حمد الثانی نے ترکیہ-قطر ہائی اسٹریٹجک کمیٹی کے اجلاس کی صدارت کی۔

ملاقات کے بعد سدر ایردوان اور الثانی کی موجودگی میں دونوں ممالک کے درمیان معاہدوں پر دستخط کی تقریب ہوئی۔

کمیٹی کے اجلاس کے مشترکہ اعلامیے پر ترک وزیر خارجہ حاقان فیدان اور ان کے قطری ہم منصب محمد بن عبدالرحمن الثانی نے دستخط کیے تھے۔

دونوں ممالک کی وزارت خارجہ کے درمیان باہمی دلچسپی کے امور پر سیاسی مشاورت سے متعلق مفاہمت کی یادداشت پر بھی دونوں وزرائے خارجہ کے سربراہان نے دستخط کیے۔

انہوں نے دونوں ممالک کی ثقافتی وزارتوں کے درمیان ثقافتی تعاون پر مفاہمت کی یادداشت پر عمل درآمد کے معاہدے پر بھی دستخط کیے۔

دو طرفہ لیبر تعاون کے ایک معاہدے پر فیدان اور قطر کے وزیر محنت علی بن سمیخ المری نے دستخط کیے۔

انسانی امداد اور خیراتی کاموں پر دوطرفہ تعاون سے متعلق ایک معاہدے پر قطر کی سماجی ترقی اور خاندان کی وزیر مریم اور ترک وزیر خارجہ فیدان نے دستخط کیے۔

فیدان اور لوسیل یونیورسٹی کے ریکٹر علی بن فیتاس الماری نے ترکیہ کی تعلیم کے لیے مراکز قائم کرنے کے لیے یونیورسٹی اور ترکیہ کی قومی تعلیم کی وزارت کے درمیان تعاون کے ایک پروٹوکول پر دستخط کیے ہیں۔

دو طرفہ فوجی فریم ورک کے معاہدے پر ترکیہ کے قومی دفاع کے وزیر اور قطر کے نائب وزیراعظم اور وزیر دفاع حلید بن محمد العطیہ نے دستخط کیے۔

سائنس، صنعت اور ٹیکنالوجی پر تعاون کے معاہدوں پر ترکیہ کے وزیر صنعت و ٹیکنالوجی مہمت فتح  اور قطر فاؤنڈیشن حمد بن خلیفہ یونیورسٹی کے بورڈ آف ٹرسٹیز کی سربراہ شیخہ ہند بنت حمد الثانی نے دستخط کیے۔

انفارمیشن اور کمیونیکیشن ٹیکنالوجی پر دوطرفہ تعاون کے ایک معاہدے پر ترکیہ کے وزیر صنعت و ٹیکنالوجی  اور قطر کے وزیر مواصلات اور انفارمیشن ٹیکنالوجی محمد بن علی المنائی نے دستخط کیے۔

ممالک کے خزانے اور مالیات کی وزارتوں کے درمیان تعاون کے ایک معاہدے پر ترکیہ کے وزیر خزانہ اور قطر کے وزیر خزانہ علی بن احمد الکواری نے دستخط کیے۔

سرمایہ کاری کے فروغ میں تعاون کے ایک معاہدے پر ترک صدارتی سرمایہ کاری دفتر کے سربراہ اور قطر چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے سربراہ شیخ خلیفہ بن جاسم الثانی نے دستخط کیے۔

آخر میں، ترک برآمد کنندگان کی اسمبلی کے سربراہ مصطفیٰ  اور شیخ خلیفہ بن جاسم الثانی نے برآمدات میں تعاون کے حوالے سے مفاہمت کی ایک یادداشت پر بھی دستخط کیے۔

Alkhidmat

Read Previous

صدر ایردوان کا قطر میں سرکاری استقبال

Read Next

اسرائیل کو اپنے جنگی جرائم کے لیے جوابدہ ہونا ہوگا،صدر ایردوان

Leave a Reply