turky-urdu-logo

ترک وزیر خارجہ کی اپنے 4 ممالک کے ہم منصبوں سے ملاقات،دوطرفہ، علاقائی امور پر تبادلہ خیال

ترک وزیر خارجہ حاقان فیدان نے  بیلجیئم کے شہر برسلز میں نیٹو کے وزرائے خارجہ کے اجلاس کے موقع پر یونان، فن لینڈ، جنوبی کوریا اور بلغاریہ کے ہم منصبوں کے ساتھ دو طرفہ ملاقاتیں کیں۔

سفارتی ذرائع کے مطابق فیدان نے یونانی وزیر خارجہ یورگوس یراپیٹریس سے ملاقات کی جس میں دو طرفہ اور علاقائی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

جن موضوعات پر تبادلہ خیال کیا گیا ان میں یونانی وزیر اعظم Kyriakos Mitsotakis کے ترکیہ کے آئندہ دورے کی تیاریاں بھی شامل تھیں۔

جنگ زدہ غزہ کی تازہ ترین صورتحال

فیدان نے فن لینڈ کی وزیر خارجہ ایلینا والٹنن کے ساتھ انسداد دہشت گردی اور سیکیورٹی تعاون پر تبادلہ خیال کیا۔

انہوں نے ترکیہ-فن لینڈ-سویڈن سہ فریقی یادداشت کے نفاذ پر بھی تبادلہ خیال کیا اور جنگ زدہ غزہ کی پٹی کی موجودہ صورتحال کا جائزہ لیا اور  تنازعہ کو جلد از جلد حل کرنے کی اہمیت پر زور دیا ۔

دونوں رہنماؤں نے ترکیہ اور فن لینڈ کے درمیان سفارتی تعلقات کی 100ویں سالگرہ کے موقع پر دوطرفہ تعاون کو مضبوط بنانے کی خواہش کا اظہار کیا۔

جنوبی کوریا کے ساتھ تعاون

وزیر خارجہ حاقان فیدان  اور جنوبی کوریا کے وزیر خارجہ چو تائی یول نے ایشیا پیسیفک کی ترقی اور جزیرہ نما کوریا کی صورتحال پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے مختلف امور پر تبادلہ خیال کرنے کے لیے بھی ملاقات کی۔

انہوں نے دفاعی صنعت، معیشت اور توانائی کے شعبوں پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے جولائی 2023 میں دستخط کیے گئے متحرک ترکیہ-کوریا تعلقات کے روڈ میپ پر مبنی دو طرفہ تعاون کے امور پر تبادلہ خیال کیا۔

علاوہ ازیں ترک وزیر نے بلغاریہ کی نائب وزیراعظم اور وزیر خارجہ ماریہ گیبریل سے ملاقات کی۔

 

Alkhidmat

Read Previous

استنبول کے نائٹ کلب میں آگ لگنے سے 29 افراد ہلاک

Read Next

ترک بلدیاتی نتائج، کیس اسٹڈی

Leave a Reply