fbpx
ozIstanbul

پاکستان: عید الاضحی کے موقع پر وزیراعظم عمران خان کا اپنے عوام کے نام پیغام

پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان نے عیدالاضحیٰ کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا کہ میں عیدالاضحیٰ کے پرمسرت موقع پر پوری پاکستانی قوم اور عالم اسلام کو مبارکباد پیش کرتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ عیدالاضحیٰ حضرت ابراہیمؑ کی اطاعت اور حضرت اسمٰعیلؑ کی تسلیم و رضا کی یادگار ہے، آج کے دن ان عظیم شخصیتوں نے اطاعت اور قربانی کی لازوال مثال پیش کی تھی، یہ عمل اﷲ تعالیٰ کو اتنا پسند آیا کہ اسے قیامت تک اُمتِ محمدیﷺ کے لیے عبادت کی حیثیت سے لازم قرار دے دیا۔

ان کا کہنا تھا کہ قربانی کا جذبہ ایک عالمگیر حیثیت کا جذبہ ہے، دنیا میں کوئی قوم اس وقت تک ترقی نہیں کر سکتی جب تک اس میں ایثار اور قربانی کا جذبہ موجود نہ ہو، قربانی صرف جانور کے ذبح کرنے کا نام نہیں ہے بلکہ اس کا مقصد انسان کا اپنی خواہشات کو اعلیٰ مقاصد کے حصول کے لیے قربان کرنا ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ یہ جذبہ انسان کے اندر ایسی صلاحیت کو اُجاگر کرنے کا جذبہ پیدا کرتا ہے جو اْسے بڑی سے بڑی مشکل صورتحال میں بھی راہِ راست سے بھٹکنے نہیں دیتا۔

انہوں نے کہا کہ یہی وہ جذبہ تھا جس کے تحت پاکستانی قوم نے کورونا وائرس جیسی عالمگیر وبا سے حفاظت بڑی دانشمندی، قومی حکمت عملی اور حوصلے سے کی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ وطن عزیز معاشی لحاظ سے جن مشکل حالات سے دوچار تھا اﷲ تعالیٰ کے فضل و کرم سے اب وہ حالات تبدیل ہو رہے ہیں، ہماری معیشت درست سمت پر آچکی ہے، حکومتی اقدامات کے نتیجے میں معاشی اعداد و شمار حوصلہ افزا ہیں، جبکہ مختلف اسکیموں کے ذریعے لوگوں کو ریلیف فراہم کیا جارہا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ وہ دن دور نہیں جب پاکستان ترقی یافتہ ممالک کے شانہ بشانہ کھڑا ہوگا اور پوری پاکستانی قوم کا سر اقوام عالم کے سامنے فخر سے بلند ہوگا۔

پچھلا پڑھیں

پاکستان:سوشل میڈیا ایپ ٹک ٹاک پرایک بار پھر پابندی عائد کر دی گئی

اگلا پڑھیں

طالبان نے افغانستان کے نصف ضلعی مراکز پر قبضہ کرلیا ہے،امریکی جنرل

تبصرہ شامل کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے