turky-urdu-logo

پاک فضائیہ کی ڈاکیومینٹری کے ذریعے ترک ڈرون کی نمائش

بانی پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح  کے یوم پیدائش کے موقع پر، پاکستان ایئر فورس نے ڈرون سمیت ترک ہتھیاروں کے ساتھ فضائی شاخ کی اپ گریڈیشن کی نمائش کی۔

پاک فضائیہ جدیدیت کی راہ پر، ڈھائی منٹ کی ایک دستاویزی فلم جس میں ترکیہ کے  تیار کردہڈرونز کے  ساتھ ساتھ JF-17 بلاک III اور J-10C فوجی جیٹ طیاروں کی نمائش کی گئی۔

جو اس سال اس کی انوینٹری میں شامل کیے گئے تھے۔ پاکستان اور چین نے مشترکہ طور پر جے ایف لڑاکا طیاروں کی سیریز تیار کی ہے۔

ویڈیو میں اس حقیقت کو اجاگر کیا گیا ہے کہ قائد اعظم محمد علی جناح نے برصغیر کے مظلوم مسلمانوں کو امید کی کرن سے روشن کیا اور انہیں ایک قوم کے طور پر متحد کر کے ان کے لیے ایک علیحدہ اور خود مختار وطن حاصل کیا۔

پاک فضائیہ کا کہنا تھا کہ یہ قائد کی ہی کوششوں کی وجہ سے ہے کہ آج ہم آزاد ریاست میں سانس لے رہے ہیں۔

اس سال کے شروع میں، پاکستان کے سیکرٹری برائے دفاعی پیداوار، ہمایوں عزیز نے میڈیا کو بتایا کہ ترکیہ اور جنوبی ایشیائی قوم "اپنے کام کو مضبوط کریں گے اور نئے شعبوں کی طرف آگے بڑھیں گے” جن میں بغیر عملے کے فضائی گاڑیاں اور جدید جنگجو شامل ہیں۔

انہوں نے کہا کہ نئی سرحدوں میں ڈرون اور جدید جنگجو شامل ہیں کیونکہ ہم پہلے ہی آبدوزوں اور جہاز سازی میں کافی ترقی کر رہے ہیں۔

عزیز نے مزید کہا کہ ترکیہ اور پاکستان مل کر چھوٹے ہتھیاروں اور دیگر منصوبوں پر مل کر کام کر رہے ہیں۔

پاکستان کے بانی قائداعظم محمد علی جناح 25 دسمبر 1876 کو پیدا ہوئے۔

پاکستان ایئر فورس نے کہا کہ جناح نے جمہوریت، آزادی، مساوات، رواداری، اور سماجی انصاف کے اصولوں پر مبنی ریاست کا تصور کیا اور اس کی بنیاد رکھی۔

مزید کہا گیا کہ قائد کا نظریہ، وژن اور ایمان، اتحاد اور نظم و ضبط کے رہنما اصول ہمارے لیے ایک عظیم قوم بننے کے سفر میں بہت اہمیت کے حامل ہیں۔

Alkhidmat

Read Previous

Problems in Long distance relationships

Read Next

ٹکا کے کو آرڈینیٹر محسن بالچی کا پنجاب لائیوسٹاک اینڈ ڈیری ڈویلپمنٹ کا دورہ

Leave a Reply