ایم آئی ٹی انجینیرز نے کورونا وائرس کو ختم کرنے والے ماسک تیار کر لیے

انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکانولوجی (ایم آئی ٹی) کے انجینئروں نے ایک گرم ماسک تیار کیا ہے جو کورونا وائرس کو فلٹر کرنے میں مدد فراہم کرئے گا جس سے وائرس کا خطرہ کم ہو جائے گا۔

سائنس ٹیک ڈیلی کے مطابق ، ریسائیکل ماسک میں گرم تانبے کا میش شامل ہوگا جو بیٹری سے چلے گا۔

تحقیق کے مطابق ، میش اور تیز درجہ حرارت وائرس کے وائرل ذرات کو ختم کردے گا۔

اس طرح کا ماسک صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کارکنوں یا ان لوگوں کے لئے مددگار ثابت ہوگا جوایسی جگہ کام کرتے ہیں جہاں معاشرتی دوری قائم رکھنا کافی مشکل ہوتا ہے۔

یہ مکمل طور پر ایک نیا ماسک ہے  جو بنیادی طور پر وائرس کو روکتا ہے ۔ یہ حقیقت میں  جراثیم کو ماسک سے گزرنے دیتا ہے  مگر اسے سست بنا دیتا ہے جسکی وجہ سے وہ انسان پر حملہ نہیں کر سکتا۔

یہ ایک مکمل طور پر نیا ماسک تصور ہے جس میں یہ بنیادی طور پر وائرس کو روکتا نہیں ہے۔ یہ حقیقت میں وائرس کو ماسک سے گزرنے دیتا ہے ، لیکن اسے سست اور غیر فعال کرتا ہے ۔

آئی ٹی پروفیسر مائیکل اسٹرینو کا کہنا ہے کہ لوگ جو ماسک پہن رہے ہیں وہ ان کو انفیکشن سے بچنے میں مدد فراہم کرتے ہیں ، لیکن کوئی بھی واقعی میں وائرس کو غیر فعال کرنے اور ہوا کو جراثیم سے محفوظ بنانے کے بارے میں نہیں سوچتا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ اس بات سے انہیں بہت حیرت ہوئی ہے۔

محققین بہت جلد ماسک کے لئے ٹیسٹنگ شروع کرنے کا ارادہ کر رہے ہیں کیونکہ انہوں نے پہلے ہی پروٹو ٹائپ بنانے شروع کردیئے ہیں۔

Read Previous

فٹ بال کلب للی کا فرانسیسی لیگ 1 میں نائس کے ساتھ میچ 1-1 سے ڈرا

Read Next

انگلش پریمیر لیگ کے میچ ڈے پر لیسٹر سٹی نے ارسینل کو 1-0 سے شکست دے دی

Leave a Reply