ترکیہ:ٹیکنوفیسٹ میں 9 لاکھ ٹیکنالوجی شائقین کی شرکت

اس سال ترکیہ کا سب سے بڑا ٹیکنالوجی اور ہوا بازی کا ایونٹ ٹیکنوفیسٹ ترکیہ کے بحیرہ اسود پر واقع سامسن میں جدید ترین ٹیکنالوجی، اگلی نسل کے ہوائی جہاز، جدید ترین فوجی سازوسامان اور ایجادات کی نمائش کر رہا ہے۔

اس کے پانچویں ایڈیشن میں، چھ روزہ ایونٹ، منگل سے شروع ہو رہا ہے، جس میں کئی مقابلے، سیمینار، تقاریر اور نمائشیں شامل ہیں۔

ایونٹ کے پہلے تین دنوں کے دوران تقریبا 3 لاکھ 25 ہزار لوگوں نے اس میں حصہ لیا۔

تقریب میں جیٹ فائٹرز، ڈرونز اور ہیلی کاپٹروں کے ساتھ ایئر شوز بھی پیش کیے گئے۔

ٹیکنوفیسٹ میں 9 لاکھ ٹیکنالوجوی شائقین نے شرکت کی۔

سامسن صوبے کے گورنر ذولکیف دگلی کا کہنا ہے کہ چھ روزہ ایونٹ نے پورے ملک کے ساتھ ساتھ یورپ اور بہت سے دوست ممالک سے بھی شائقین کی متوجہ حاصل کی۔

2022 فیسٹیول میں 40 سے زیادہ مختلف زمروں میں ٹیکنالوجی کے مقابلے منعقد کیے گئے جن میں سیمی کنڈکٹرز، یو اے وی، سیٹلائٹ، راکٹ، روبوٹکس اور مصنوعی ذہانت شامل ہیں۔

اس سال 6 لاکھ افراد نے ایونٹ کے مقابلوں کے لیے درخواستیں دیں۔ ایونٹ نے حریفوں کو لاکھوں ترک لیرا مالیت کا سامان فراہم کیا اور فاتحین کو 7 ملین سے زیادہ ترک لیرا ($384,085) دیے۔

دریں اثنا، ٹیکنوفیسٹ نے مختلف شہروں میں اپنی تمام سرگرمیوں جیسے ڈرون اور راکٹ مقابلوں میں 1.25 ملین زائرین کی میزبانی کی۔

جنوبی کوریا سے تعلق رکھنے والے من چان کم نے ورلڈ ڈرون کپ 2022 کا مقابلہ جیتا، جب کہ جنوبی کوریا سے تعلق رکھنے والے چانگھیون کانگ نے دوسری اور فرانس کے کلیان روسو تیسرے نمبر پر رہے۔

تقریب میں 101 شیئر ہولڈرز اور 130 کمپنیوں نے شرکت کی۔

پچھلے سال یہ تقریب استنبول کے اتاترک ہوائی اڈے پر منعقد ہوئی تھی جبکہ اس کا پہلا بین الاقوامی ورژن اس مئی میں آذربائیجان کے شہر باکو میں منعقد ہوا تھا۔

حکام آنے والے سالوں میں ایونٹ کے دیگر بین الاقوامی ورژن کے لیے پاکستان، انڈونیشیا اور ازبکستان کے ساتھ بات چیت کر رہے ہیں۔

Read Previous

ترک صدر ایردوان آج بلقانی ممالک کے دورے پر روانہ ہوں گے

Read Next

پاکستان: ملک بھر میں آج یوم دفاع قومی جوش و جذبے سے منایا جا رہا ہے

Leave a Reply