turky-urdu-logo

استنبول: بیوٹی کیئر اور کاسمیٹکس نمائش میں 14پاکستانی کمپنیوں کی شرکت

پاکستانی قونصلیٹ نے 14معروف پاکستانی برانڈز کو استنبول میں ہونیوالی بیوٹی کیئر اور کاسمیٹکس نمائش میں شرکت کی سہولت فراہم کی ۔

یہ تین روزہ نمائش 13 اکتوبر کو شروع ہوئی اور 15 اکتوبر 2022 کو ختم ہوگی۔

استنبول میں منعقد ہونے والے اس میگا ایونٹ میں 55 ممالک کی 650 سے زائد کمپنیاں نے شرکت کی جس میں 12000 سے زائد غیر ملکی بھی شامل ہیں۔

دنیا بھر سے 8000 غیر ملکی خریدار بھی اس نمائش میں موجود ہے ۔

یہ نمائش کنندگان، خریداروں اور سرمایہ کاروں کو سرمایہ کاری، تجارت اور تبادلے کی ٹیکنالوجیز کو فروغ دینے کے لیے موثر روابط استوار کرنے کا بہترین موقع فراہم کرے گی۔

افتتاحی تقریب میں پاکستان کے قونصل جنرل نعمان اسلم نے حاضرین، سفارت کاروں، ممتاز کمپنیوں اور منتظمین کو پاکستان میں بیوٹی کیئر انڈسٹری میں شروع کیے گئے ترقیاتی عمل کے بارے میں آگاہ کیا۔

انہوں نے اپنے خطاب کے دوران مزید کہا کہ تقریباً 6 فیصد کی مجموعی اوسط شرح نمو (سی اے جی آر) کے ساتھ، یہ شعبہ ترقی اور ترقی کے بے پناہ امکانات رکھتا ہے۔

چیمبرز اور تجارتی انجمنوں کے نمائندوں کے علاوہ جنوبی افریقہ، اٹلی، ملائیشیا اور ایران کے سفیر، قونصل جنرلز اور اکنامک کونسلرز سامعین میں شامل تھے۔

ان کا کہنا تھا کہ ٹریڈ ڈویلپمنٹ اتھارٹی آف پاکستان، وزارت تجارت، حکومت  پاکستان کی 14 ممتاز برآمد کنندگان کو بیوٹی کیئر اور کاسمیٹکس کے شعبوں میں شرکت کی سہولت فراہم کر رہی استنبول میں پاکستان کا قونصلیٹ جنرل خریداروں کے ساتھ رابطے کے ذریعے اور میلے میں پاکستان کنٹری پویلین کا دورہ کرنے کے لیے تاجروں سے رابطہ کرکے پاکستانی کمپنیوں کی مدد اور سہولت فراہم کر رہا ہے۔ہے۔

Alkhidmat

Read Previous

ترکیہ روسی اناج کی ترسیل کے لیے پرعزم ہے،صدر ایردوان

Read Next

ترک شہر بارتن میں کوئلے کی کان میں خوفناک دھماکہ،28 افراد جاں بحق

Leave a Reply