fbpx

ایران نے امریکی حملے کی صورت میں یو اے ای پر حملہ کرنے کی دھمکی دے دی

یو اے ای کی سرزمین سے امریکی حملہ ہوا تو ایران ابوظہبی پر حملہ کر دے گا

ایران نے متحدہ عرب امارات کو براہ راست دھمکی دی ہے کہ اگر امریکہ نے ایران پر حملے کے لئے یو اے ای کی سرزمین استعمال کی تو ایران دبئی پر براہ راست حملہ کر دے گا۔

ابوظہبی کے ولی عہد محمد بن زید نے لندن کی مڈل ایسٹ آئی نیوز ویب سائٹ کو بتایا کہ ایران نے انہیں براہ راست حملے کی دھمکی دی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ ایران نے کہا کہ اگر امریکہ نے ایران پر حملے کے لئے متحدہ عرب امارات کی سرزمین استعمال کی تو پھر یو اے ای ایران کے جوابی حملے کے لئے تیار رہے۔

محمد بن زید کو بھیجے گئے پیغام میں ایران نے کہا ہے کہ "اپنے ایٹمی سائنسدان محسن فخری زادہ کے قتل کی براہ راست ذمہ داری ان پر عائد کی جائے گی”۔

واضح رہے کہ جمعہ کی شام ایران کے سب سے اہم ایٹمی سائنسدان محسن فخری زادہ کو تہران کے مضافات میں ان کے چھ محافظوں سمیت قتل کر دیا گیا تھا۔ ایران کی اس قتل کا الزام اسرائیل پر عائد کیا ہے۔

ذرائع نے بتایا کہ جیسے ہی متحدہ عرب امارات کی وزارت خارجہ کی طرف سے ایرانی ایٹمی سائنسدان کے قتل پر مذمتی بیان جاری کیا گیا جس میں کہا گیا تھا کہ اس واقعہ سے خطے میں تنازعات بڑھ جائیں گے۔ اس بیان کے فوری بعد ایران نے زاتی تعلقات استعمال کرتے ہوئے متحدہ عرب امارات کے ولی عہد محمد بن زید کو براہ راست دھمکی بھیجی ہے۔

اسرائیل نے مشرق وسطیٰ میں اپنے تمام سفارتخانوں اور سفیروں کو ہائی الرٹ کر دیا ہے کہ ایران کی طرف سے محسن فخری زادہ کے قتل کا بدلہ لینے کے لئے انہیں نشانہ بنایا جا سکتا ہے۔

پچھلا پڑھیں

جرائم پیشہ نیٹ ورک کا کورونا وائرس کی جعلی ویکسین کا دھندا، انٹرپول نے وارننگ جاری کر دی

اگلا پڑھیں

مشکل وقت میں سوائے ترکی کے کسی نے ہمارا ساتھ نہ دیا، نائب وزیراعظم لیبیا

تبصرہ شامل کریں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے