turky-urdu-logo

ترکیہ نے اپنی دن رات کی محنت سے صدی کی تباہی پر قابو پالیا ہے،صدر ایردوان

شانلیعرفا میں زلزلے کے بعد گھروں کی تعمیر کے بعد انکے حقداروں کے حوالے کرنے کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے صدر ایردوان  کا کہنا تھا کہ ہم نے بلا تفریق زلزلے کے زون کو بحال کرنے کے لیے کام کیا ہے۔

ہم نے زلزلہ متاثرین کے سیاسی نظریات، مزاج یا اصلیت سے قطع نظر ان کے زخموں پر مرہم رکھنے پر توجہ مرکوز کی ہے۔

صدر ایردوان کا کہنا تھا کہ ہم 6 فروری کے زلزلے کی پہلی برسی کے موقع پر ایک بار پھر زلزلہ زدگان کے ساتھ اپنی یکجہتی کو مضبوط کرتے ہوئے زلزلہ زدہ علاقے کا دورہ کر رہے ہیں۔

اس دورے کے موقع پر، ہم آفات کے بعد نئے بنائے گئے مکانات کے لیے قرعہ اندازی کر رہے ہیں اور انہیں ان کے حقیقی مالکان کے حوالے کر رہے ہیں

ہم نے صدی کی یکجہتی کے ساتھ صدی کی تباہی پر قابو پالیا

انہوں نے مزید کہا کہ ہم کبھی بھی زلزلے کے زون سے نظریں نہیں ہٹاتے چاہے کچھ بھی ہو۔

ہمارے وزراء کابینہ کے اجلاسوں کے دوران ہمیں زلزلہ زدہ علاقے میں جاری کاموں کے بارے میں مسلسل اپ ڈیٹ کرتے رہتے ہیں۔

اپنے وزراء کو ضروری ہدایات دیتے ہوئے، ہم اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ زلزلے سے متاثرہ شہروں کی بحالی اور بحالی کے کام بلاتعطل اور آسانی سے جاری رہیں۔

اگرچہ 6 فروری کو ہم نے جو تباہی برداشت کی وہ واقعی بہت بڑی تھی، لیکن ہم نے اب تک اس عمل کو کامیابی سے برقرار رکھا ہے۔

وقتاً فوقتاً پیدا ہونے والے مسائل کے پیش نظر، ہم ضروری اقدامات کرتے رہے ہیں اور ان کو حل کرتے رہے ہیں اس سے پہلے کہ وہ ناقابل تسخیر ہو جائیں۔

عوام اور ریاست کے طور پر افواج میں شامل ہو کر، ہم نے صدی کی یکجہتی کے ساتھ اس صدی کی تباہی پر قابو پالیا، جس میں 53,000 سے زیادہ جانیں گئیں۔

زلزلے کے بعد مکانات کے حوالے کرنے کی آج کی اہم تقریب زلزلوں سے لگنے والے زخموں کو مندمل کرنے کے لیے ہماری ریاست کی ایک چھوٹی سی کوشش ہے۔

آج کی تقریب کے دوران، ہم شانلیعرفامیں زلزلے کے بعد کے مشترکہ 1,314 مکانات کے لیے قرعہ اندازی کر رہے ہیں، ان میں سے 1,208 صوبے کے مرکز اور اضلاع میں اور 106 دیہی علاقوں میں ہیں۔ مجھے امید ہے کہ زلزلے کے بعد کے مکانات ان کے حقیقی مالکان کے لیے خوش آئند ثابت ہوں گے۔

 

Alkhidmat

Read Previous

ہم اپنی جدوجہد ایک آزاد فلسطینی ریاست کے قیام تک جاری رکھیں گے ، صدر ایردوان

Read Next

اسرائیل فلسطین کی خودمختاری اور آزادی کی امنگوں کو ختم نہیں کر سکتا، فرحتین آلتون

Leave a Reply