turky-urdu-logo

زلزلہ متاثرین کے لیے 12 ماہ میں 3 لاکھ 19 ہزار گھر تعمیر کریں گے، جن میں سے 1 لاکھ 80 ہزار کے ٹینڈرز مکمل ہو چکے ہیں،صدر ایردوان

قہرمان مرعش میں ایک سنگ بنیاد کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے، صدر ایردوان نے کہا کہ ہم اپنے زلزلے سے متاثرہ شہروں کو ان کے تمام انفراسٹرکچر  کے ساتھ زیادہ شاندار اور زیادہ کشادہ انداز میں دوبارہ تعمیر کریں گے۔

صدر رجب طیب ایردوان نے ویڈیو کانفرنس کے ذریعے قہرمان مرعش میں اربن ٹرانسفارمیشن ماس افتتاحی تقریب سے خطاب کیا۔

صدر ایردوان نے اپنی تقریر کا آغاز ان فوجیوں پر اللہ کی رحمت کی دعا کرتے ہوئے کیا، جو آپریشن کلاؤ لاک زون میں شہید ہو گئے اور زخمیوں کی جلد صحت یابی کی دعا کی۔

یہ بتاتے ہوئے کہ ان کا مقصد پہلے بارہ مہینوں میں 319 ہزار مکانات بنانا ہے اور انہیں ان کے حقیقی مالکان تک پہنچانا ہے، صدر ایردوان نے کہا کہ اب تک 180 ہزار کے ٹینڈر مکمل ہو چکے ہیں۔

اس بات کا ذکر کرتے ہوئے کہ ریزرو علاقوں کو تلاش کرنے کی مشکلات پر قابو پانے اور شہریوں کے مطالبات کو پورا کرنے کے لیے ایک آن سائٹ ٹرانسفارمیشن پروجیکٹ شروع کیا گیا ہے، صدر ایردوان نے زور دیا کہ ہمارے 160 ہزار شہریوں نے اب تک سائٹ پر تبدیلی کے لیے درخواستیں دی ہیں۔

ہمارے شہریوں میں ہمارے 20 ہزار سے زیادہ بھائی بہن ہیں۔

آن سائٹ تبدیلی کے منصوبے سے نہ صرف تعمیرات میں تیزی آئے گی بلکہ معیشت بھی بحال ہو گی، روزگار کے نئے شعبے ابھریں گے، محلے کی ثقافت کو تقویت ملے گی اور کم لاگت کے ساتھ مکانات تعمیر کیے جائیں گے، صدر ایردوان نے زور دیا، اور مزید کہا کہ وہ بطور حکومت زلزلہ زدہ شہروں میں ٹاؤن اسکوائر تعمیر کریں گے۔

صدر ایردوان نے مزید کہا کہ ہم اپنے زلزلے سے متاثرہ شہروں کو ان کے تمام انفراسٹرکچر  کے ساتھ زیادہ شاندار، زیادہ لچکدار اور زیادہ کشادہ انداز میں دوبارہ تعمیر کریں گے۔

Alkhidmat

Read Previous

ترکیہ میں پاکستانی سفارت خانے، قونصلیٹ اور TURSAB کے تعاون سے سیاحتی نمائش کا اہتمام

Read Next

پاکستان کے ساتھ ترجیحی تجارتی معاہدے چاہتے ہیں، پاکستان میں آذربائیجان کے سفیر خضر فرہادوف

Leave a Reply