turky-urdu-logo

ہم آخری دم تک ترکیہ کے بہتر مستقبل کے لیے کام کرتے رہیں گے،صدر ایردوان

تیکرداغ میں شہریوں سے خطاب کرتے ہوئے صدر ایردوان کا کہنا تھا کہ ہم مجموعی طور پر ترکیہ کی ترقی کے لیے کام کر رہے ہیں۔

انکا کہنا تھا کہ ہم نے سیاسی فائدے کے لیے نہیں بلکہ اپنے بچوں کو ایک زیادہ خوشحال، زیادہ طاقتور اور زیادہ باوقار ترکیہ دینے کے لیے ہمیشہ کام کیا ہے۔

اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ گزشتہ 21 سالوں میں تیکرداغ میں کی گئی سرمایہ کاری کی مالیت مجموعی طور پر 157 بلین لیرا ہے، صدر ایردوان نے  4,149 کلاس رومز، نامک کمال یونیورسٹی، 4،973 افراد کی گنجائش والی اعلیٰ تعلیم کے ہاسٹلری، مختلف برانچوں میں 45 اسپورٹس کمپلیکس، سات کا حوالہ دیا۔

ملک کے باغات اور سٹی ہسپتال کا افتتاح تیکرداغ میں ہوا اور ساتھ ہی صوبے اور اس کے اضلاع میں کچھ سرمایہ کاری کے طور پر نقل و حمل، افادیت، شہری تبدیلی، زراعت اور انفراسٹرکچر کے حوالے سے شروع کیے گئے دیگر پروجیکٹس اور کاموں کے بارے میں بھی صدر ایردوان نے بات کی۔

یہ نوٹ کرتے ہوئے کہ تیکرداغ کے تمام اضلاع نے قدرتی گیس تک رسائی حاصل کر لی ہے، صدر ایردوان نے کہا کہ یہ ان سرمایہ کاری، خدمات، منصوبوں اور کاموں کا صرف ایک حصہ ہیں جو ہم گزشتہ 21 سالوں میں شہر میں لائے ہیں۔ آپ پہلے ہی جانتے ہیں کہ ہم شہر کی خامیوں کو دور کرنے، اس کی ضروریات کو پورا کرنے اور اس کے مسائل کو حل کرنے کے لیے ان سے کہیں زیادہ کام کر رہے ہیں۔

 

Alkhidmat

Read Previous

سیاح عالم ، اولیاء چلبی

Read Next

صدر ایردوان کی ترکیہ کے پہلے خلا باز آلپر گیزراوجی سے ملاقات

Leave a Reply