turky-urdu-logo

صدر ایردوان کا بھارت، نیویارک میٹنگ میں موسمیاتی تبدیلی کا مسئلہ اٹھانے کا فیصلہ

صدر ایردوان بھارت میں ہونے والے G-20 سربراہی اجلاس اور نیویارک میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں  موسمیاتی تبدیلی کے مسائل پر بات کریں گے۔

صدر ایردوان 9-10 ستمبر کو منعقد ہونے والی G-20 رہنماؤں کی سربراہی کانفرنس کے لیے ہندوستان کے دارالحکومت، نئی دہلی کا دورہ کریں گے، اور سربراہی اجلاس میں وہ رہنماؤں کے ساتھ جن اہم ایجنڈے پر بات کریں گے ان میں سے ایک موسمیاتی تبدیلی ہو گی۔

ایک دنیا، ایک خاندان، ایک مستقبل” کے موضوع کے تحت سربراہی اجلاس میں، صدر ایردوان رہنماؤں کے ساتھ دوطرفہ ملاقاتوں کے دوران ترکیہ موسمیاتی تبدیلیوں کے خلاف اٹھائے گئے اقدامات کا اشتراک کریں گے۔

سربراہی اجلاس کے بعد صدر ایردوان اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے 78ویں اجلاس میں شرکت کے لیے نیویارک جائیں گے، جہاں وہ اسمبلی میں اپنی تقریر اور رہنماؤں کے ساتھ دو طرفہ ملاقاتوں میں موسمیاتی تبدیلی کا مسئلہ اٹھائیں گے۔

ترکیہ 2053 کے صفر اخراج اور سبز ترقی کے اہداف کے ساتھ پیرس موسمیاتی معاہدے میں سب سے اہم شراکت کرنے والے ممالک میں شامل ہے۔

انقرہ ایک صاف ستھرا اور سرسبز ترکیہ کے لیے بہت سے منصوبوں کو نافذ کررہا ہے۔

2017 میں، خاتون اول امینہ ایردوان کی سرپرستی میں، ترکیہ نے موسمیاتی بحران سے لڑنے کے لیے فضلہ کے خاتمے کی اہمیت کو اجاگر کرنے کے لیے صفر فضلہ کے منصوبے کا آغاز کیا۔

اس منصوبے کو بین الاقوامی سطح پر سراہا گیا ہے، اقوام متحدہ کے سربراہ انتونیو گوتریش نے گزشتہ ستمبر میں نیویارک میں ایک کانفرنس کے دوران خاتون اول سے اظہار تشکر کیا تھا۔

گزشتہ دسمبر میں، اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے متفقہ طور پر ترکیہ کی طرف سے پیش کردہ صفر فضلہ اقدام پر ایک قرارداد منظور کی، جس میں 30 مارچ کو زیرو ویسٹ کا عالمی دن قرار دیا گیا۔

Alkhidmat

Read Previous

خاتون اول امینہ ایردوان نے انقرہ میں ایکو ولیج اور لیوینڈر گارڈنز کی سیر کی

Read Next

علاقائی امن کو فروغ دینے میں ترکیہ کا کردار قابل تعریف ہے،ہنگری

Leave a Reply