turky-urdu-logo

انسداد دہشت گردی، معیشت،دفاع اور دیگر شعبوں میں قازقستان کے ساتھ تعلقات کو فروغ دینا ضروری ہے،صدر ایردوان

صدر ایردوان نے قازقستان کے  وزیر اعظم سے ملاقات کی اور  علاقائی ، عالمی مسائل اور  غزہ پر اسرائیل کے مہینوں سے جاری حملوں اور خطے میں ہونے والی پیش رفت پر تبادلہ خیال کیا۔

ترک دارالحکومت انقرہ کے صدارتی کمپلیکس میں رجب طیب اردوان نے  قازقستان کے وزیر اعظم اولزہاس بیکٹینوف کا استقبال کیا۔

ملاقات میں ترکیہ اور قازقستان کے درمیان دوطرفہ تعلقات، علاقائی اور عالمی مسائل، غزہ پر اسرائیل کے حملوں اور خطے کی حالیہ صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

اس بات کی نشاندہی کرتے ہوئے کہ اسرائیلی حکومت پورے خطے میں تنازعات کو بڑھانے کی کوشش کر رہی ہے، صدر ایردوان نے فوری اور دیرپا جنگ بندی کی فوری ضرورت پر زور دیا ۔

صدر ایردوان نے یہ بھی کہا کہ انسداد دہشت گردی، معیشت اور دیگر شعبوں، خاص طور پر دفاعی صنعت میں قازقستان کے ساتھ تعلقات کو فروغ دینا ضروری ہے۔

گذشتہ سال 7 اکتوبر کو حماس کے سرحد پار حملے کے بعد سے اسرائیل نے 34,000 سے زیادہ فلسطینیوں کو ہلاک کیا ہے جس میں تقریباً 1,200 افراد کی جانیں گئیں۔

اسرائیلی جنگ کے چھ ماہ سے زیادہ عرصے میں، غزہ کا وسیع حصہ کھنڈرات میں تبدیل ہو گیا ہے اور انکلیو کی 85 فیصد آبادی خوراک اور ادویات جیسی اشیائے ضروریہ کے شدید قحط سے دوچار ہے۔

اسرائیل پر عالمی عدالت انصاف میں نسل کشی کا الزام ہے۔

جنوری میں ایک عبوری حکم نے تل ابیب کو حکم دیا کہ وہ نسل کشی کی کارروائیاں بند کرے اور غزہ میں شہریوں کو انسانی امداد فراہم کرنے کی ضمانت دینے کے لیے اقدامات کرے۔

Alkhidmat

Read Previous

ترک ریاستیں اپنی مشترکہ سیٹلائٹ بنانے کے لیے پر عزم

Read Next

ترکیہ اور سعودی وزرائے خارجہ کا ٹیلیفونک رابطہ، غزہ کی تازہ صورتحال پر تبادلہ خیال

Leave a Reply