turky-urdu-logo

ترک فرم Karmod نے زلزلے سے متاثرہ علاقوں کے لیے 13 ہزار 6 سو گھر مکمل کر لیے

ترکیہ کی عمارت ساز کمپنی Karmod نے جنوبی اور وسطی ترکیہ کے لیے 13,600 پہلے سے تیار شدہ مکانات تعمیر کیے ہیں، جو اس ہفتے ایک سال قبل دوہری زلزلوں سے شدید متاثر ہوئے تھے۔

Karmod کے چیئرمین کا کہنا تھا کہ  ترکیہ کی عمارت ساز کمپنی Karmod  نے جنوبی اور وسطی ترکیہ کے لیے 13,600 پہلے سے تیار شدہ مکانات تعمیر کیے ہیں، جو اس ہفتے ایک سال قبل دوہری زلزلوں سے شدید متاثر ہوئے تھے۔

Karmod کے چیئرمین  نے کہا کہ وہ 200,000 مربع میٹر (2.15 ملین مربع فٹ) سے زیادہ کے رقبے میں زلزلے سے متاثرہ 11 صوبوں میں تعمیرات کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں۔

انہوں نے نوٹ کیا کہ اس خطے میں تعمیر کیے گئے ڈھانچے میں زلزلے کے کنٹینرز، پہلے سے تیار شدہ اسٹیل کے گھر، تجارتی دکانیں، چین مارکیٹ، اسٹیل سسٹم کی مساجد، اسکول، باتھ روم، اور شاور کیبن شامل ہیں۔

انہوں نے کہا کہ وہ گزشتہ 6 فروری کو آنے والے زلزلوں کے بعد پہلے ہفتے سے خطے میں 20 سے زائد ٹیموں کے ساتھ کام کر رہے ہیں۔

ہم نے 40 مختلف جگہوں پر چین اسٹورز کی تعمیر مکمل کی۔

انکا کہنا تھا کہ ہم نے 6,000 سے زیادہ زلزلے کے کنٹینرز  شہروں میں تعینات کیے ہیں۔

ہم نے 350 مستقل پہلے سے تیار شدہ سٹیل کے گھر نصب کیے جو کہ قبضے کے لیے تیار ہیں۔ ہم نے اپنے پہلے سے تیار شدہ عمارت کے ماڈل کے ساتھ 1,200 آزاد تجارتی دکانیں بنائیں۔

6 فروری 2023 کو، دوہری زلزلوں نے ترکیہ کے 11 صوبوں کو تباہ کر دیا، جس سے ہزاروں افراد ہلاک ہوئے۔

 

Alkhidmat

Read Previous

اسرائیل فلسطین کی خودمختاری اور آزادی کی امنگوں کو ختم نہیں کر سکتا، فرحتین آلتون

Read Next

صدر ایردوان متحدہ عرب امارات اور مصر کے دورے پر

Leave a Reply