turky-urdu-logo

ترکیہ تمام تر حالات کے باوجود گفتگو اور عمل کے ساتھ مظلوم فلسطینی عوام کے ساتھ کھڑا ہے،فحرتین آلتون

ترکیہ فلسطینیوں پر اسرائیلی مظالم اور نسل کشی کی کاروائیوں کو ایک دستاویزی فلم میں دنیا کے سامنے لے آیا۔

"ثبوت” نامی اس دستاویزی فلم میں اسرائیل کی جانب سے کئے گئے تمام مظالم کو کامیابی کے ساتھ ریکارڈ کیا گیا اور اس کے ساتھ ساتھ عالمی عدالت انصاف کے صدر اقوام متحدہ کے خصوصی نمائندے ایمنسٹی ہیومین رائٹس جیسی بین الاقوامی تنظیموں کے ماہرین کے ساتھ غزہ کی صورتحال پر بات چیت کی گئی ہے ۔

ترکیہ کے صدارتی کمیونیکیشن ڈائریکٹر فحرتین آلتون نے کہا کہ حالیہ دنوں میں، ہم نے دو پیش رفت دیکھی ہیں جن کا مقصد غزہ میں جاری نسل کشی کو ایجنڈے سے ہٹانا ہے۔ ان میں سے ایک بدنیتی پر مبنی غلط معلومات کی مہم تھی جس نے براہ راست ہمارے ملک کو نشانہ بنایا اور اس کا مقصد ترکیہ کو اسرائیل کے ساتھ جوڑنا تھا۔ انہوں نے کوشش کی کہ وہ تنقید جو انہوں نے اسرائیل کی طرف نہیں کی، جو ردعمل انہوں نے نہیں دکھایا، وہ ترکی اور ہماری حکومت کی طرف ہے۔ حماس کو ایک دہشت گرد تنظیم کے طور پر پیش کیا اور یہاں تک کہ ہمارے صدر رجب طیب ایردوان کے "ایک منٹ” کے بیان پر تنقید کی، انہوں نے ترکیہ کو اسرائیل کے ساتھ جوڑنے کی کوشش کی۔ اس عمل کے دوران، ہمارے ملک کی سرحدوں کے اندر بہت سے غیر معلوماتی مواد تیار کیے گئے، اور ہم نے ان کے بارے میں درجنوں تردید کی اور انہیں عوام کے ساتھ شیئر کیا ہمارے اس عمل سے حقیقت روز روشن کی طرح عیاں ہوئی ۔

فحرتین آلتون کا مزید کہنا تھا کہ ترکیہ کسی بھی طرح کے حالات کے باوجود مظلوم فلسطینی عوام کے ساتھ کھڑا ہے۔ گفتگو اور عمل دونوں میں ہمارا مقام ہمارے فلسطینی بھائیوں کے ساتھ ہے۔ ہم نے غزہ کی نسل کشی کو پوشیدہ ہونے سے روکنے کے لیے ایک انتہائی شدید سفارتی کارروائی کی ہے اور ہم نے اس بات پر زور دیا کہ نہ تو آگ میں ایندھن ڈالنے اور نہ ہی نیتن یاہو حکومت کی حوصلہ افزائی سے کوئی فائدہ ہوگا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ہم غزہ کی نسل کشی اور اسرائیلی جبر کو بین الاقوامی میدان میں درست طریقے سے بیان کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ہمارے خطے اور عالمی سطح پر امن، استحکام اور خوشحالی اس وقت حاصل نہیں ہو سکتی جب تک اسرائیل فلسطین پر حملہ آور ہے۔

Alkhidmat

Read Previous

پاکستان میں ترکیہ کے سفیر کی صدر پاکستان سے ملاقات

Read Next

ترک چیف آف جنرل اسٹاف کا دورہ پاکستان ، آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر سے ملاقات

Leave a Reply