turky-urdu-logo

ہماری اولین ترجیح زلزلہ زدہ علاقوں میں خوشحالی لانا ہے،صدر ایردوان

صدر ایردوان نے آدیامان کے ضلع کاہتا میں شہریوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ہمارا مقصد قوم ہے اور ہمارا مقصد خدمات کو پہنچانا ہے۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ دوسرے کس چیز کے پیچھے بھاگتے ہیں ہماری اولین ترجیح زلزلہ زدہ علاقہ ہے۔ ہماری اولین ترجیح زلزلہ متاثرین کو فوری طور پر محفوظ، پرامن اور لچکدار گھر فراہم کرنا ہے۔

اپنی خوشی کا اظہار کرتے ہوئے، صدر ایردوان نے 14 مئی اور 28 مئی کے انتخابات میں ضلع کے مقامی لوگوں کی بھرپور حمایت پر شکریہ ادا کیا۔

اس بات کا ذکر کرتے ہوئے کہ سخت سردیوں کے حالات اور زلزلوں سے متاثرہ علاقے کی وسعت کے باوجود زلزلے کے پہلے دن سے ہی متحرک ہونے کا آغاز کیا گیا تھا۔

صدر ایردوان کا کہنا تھا کہ آپ یہ بھی جانتے ہیں کہ اتنی بڑی تباہی سے نمٹنا آسان نہیں ہے جس نے ہمارے 11 صوبوں اور 14 ملین شہریوں کو براہ راست متاثر کیا ہے۔ تاہم ہم عزم کے ساتھ اپنی کوششیں جاری رکھیں گے۔ ہم نے زلزلے کی پہلی برسی کے موقع پر نئے تعمیر شدہ پوسٹ زلزلے کے گھروں کو حوالے کرنا شروع کر دیا ہے۔

صدر نے کہا کہ مشترکہ طور پر 700 پوسٹ زلزلہ مکانات، 535 ضلعی مرکز میں اور 165 دیہی علاقوں میں انکے حقداروں تک پہنچائے گئے ہیں۔

 

Alkhidmat

Read Previous

ترکیہ اپنی تاریخ کی سب سے بڑی ترقی کو متحرک کر رہا ہے،صدر ایردوان

Read Next

سیاح عالم ، اولیاء چلبی

Leave a Reply