turky-urdu-logo

ہمارا بنیادی مقصد ایک مضبوط اقتصادی انفراسٹرکچر بنانا ہے،صدر ایردوان

اوردو میں منعقدہ ایک ریلی میں صدر رجب طیب ایردوان نے شہریوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ  اقتصادی خدشات سمیت مختلف چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے حکومت کے عزم پر زور دیا۔

صدر ایردوان نے اوردو کے شہریوں کو یقین دلایا کہ حکومت چیلنجوں پر قابو پانے اور معاشی خوشحالی کی مضبوط بنیاد بنانے کے لیے پرعزم ہے۔

صدر ایردوان نے قدرتی آفات سے لے کر سیکیورٹی خدشات تک کے مسائل سے نمٹنے کے لیے حکومت کے جامع انداز کو اجاگر کیا۔ انہوں نے شہریوں کو یقین دلایا کہ زلزلے اور دہشت گردی سمیت کسی بھی علاقے میں معمولی سی کمزوری کو بھی برداشت نہیں کیا جائے گا۔

عالمی اور علاقائی پیش رفت کی وجہ سے ملک کو درپیش اقتصادی چیلنجوں کا اعتراف کرتے ہوئے، صدر ایردوان نے 6 فروری کے زلزلے کے بعد معیشت پر اٹھنے والے 104 بلین ڈالر کے اضافی بوجھ پر زور دیا۔

انہوں نے ان چیلنجوں کے باوجود سرمایہ کاری، روزگار، پیداوار اور برآمدات کو ترجیح دینے کے عزم کا اظہار کیا۔

صدر نے بنیادی اقتصادی ہدف کے بنیادی ڈھانچے کی تعمیر کا خاکہ پیش کیا جو خوشحالی میں حقیقی اور دیرپا اضافہ کو یقینی بنائے گا۔

صدر ایردوان نے شہریوں کو یقین دلایا کہ حکومت ترقیاتی پروگراموں، سرمایہ کاری اور افراد اور شہروں دونوں کو متاثر کرنے والے مسائل کو حل کرنے کے لیے کام کر رہی ہے۔

چیلنجوں کے باوجود، انہوں نے سرمایہ کاری، روزگار، پیداوار اور برآمدات جیسے اہم پہلوؤں کو ترجیح دیتے ہوئے نازک دور سے گزرنے کے لیے حکومت کی لگن پر زور دیا۔

Alkhidmat

Read Previous

 ترکیہ مسلح افواج کے ڈپٹی چیف آف جنرل سٹاف کا اپنے وفد کے ہمراہ پاکستان فضائیہ اور بحریہ ہیڈکوارٹرز کا دورہ

Read Next

رمضان کے مقدس مہینے میں غزہ کی زیادہ سے زیادہ حمایت اور مدد کرنا ہمارا اولین فرض ہے،صدر ایردوان

Leave a Reply