استنبول کا راکی لوگوں کا پسندیدہ

استنبول کے ایشین کند پر واقع کوزگنکوک محلے میں اپنی پسندیدہ دیوار کی چوٹی پر ہمیشہ نظر آنے والا  راکی نامی کتا 2011 سے لے کر اب تک بہت سے لوگوں کی توجہ کا مرکز رہ چکا ہے۔

راکی نے حال ہی میں امریکی گلوکارہ ہالسی کے انسٹاگرام اکاونٹ پر نمایاں ہونے کے بعد بین الاقوامی سطح پر شہرت پائی ہے۔

راکی کی کہانی نے کچھ ماہ قبل سوشل میڈیا پر اس وقت لہریں مچائیں جب ایک صارف نے کتے کی تصویر بالکل اسی جگہ پر 2011 اور 2020 کے دوران  شیئر کی تھی ، جس کی وجہ سے دوسرے سالوں میں لوگ اسکی اسی  جگہ پر اور تصاویر لیتے رہے ہیں۔

قطع نظر اس سے کہ یہ سولو شاٹ ہے یا اگر وہ کسی دوسرے کتے کے ساتھ ماڈلنگ کر رہا ہے تو ، پوز مستقل ہے کیوں کہ وہ اپنے خاص موقف میں جستجو والی نگاہوں سے کیمرے کی طرف دیکھتا ہے۔ محلے کے رہائشیوں نے راکی کو مختار یا پڑوس کے سربراہ کے لقب سے نوازا ہے جو علاقے پر گہری نظر رکھے ہوئے ہے۔

کتے کے مالک حائل دوان کا کہنا ہے کہ وہ ہالسی کے ذریعے شیئر کی گئی تصویر کو دیکھ کر حیران رہ گیا۔

انہوں نے میڈیاکو بتاتے ہوئے کہا کہ لوگ راکی میں  بہت دلچسپی رکھتے ہیں اور اکثر اس کی تصاویر لینے یہاں آتے ہیں۔

 بعض اوقات ، کوزگنکوک آنے والے سیاح خاص طور پر یہاں راکی کو دیکھنے آتے ہیں۔ میں راکی کے لئے اس قدر دلچسپی دیکھ کر خوش ہوں۔

ڈوون کی صرف ایک گزارش ہے کہ زائرین راکی کو کھانا نہ کھلائیں۔

کچھ لوگ مرغی کی ہڈیاں پھینک دیتے ہیں۔ یہ راکی کے لئے نقصان دہ ہیں۔ میں یہ بھی نہیں چاہتا کہ لوگ اسے کینڈی کھلائیں۔

جب دوان نے اسے گود لیا تو راکی صرف دو ماہ کا تھا۔ دوان کہتے ہیں کہ ایک بار جب وہ بڑا ہوا تو اس نے دیوار کی چوٹی پر چڑھنا شروع کر دیا۔ اسے اسی جگہ پر کھڑے ہونے کی عادت ہوگئی اور راہگیروں کی توجہ سے لطف اندوز ہوا۔ وہ ایک خوبصورت کتا ہے۔

تاہم ، راکی ابھی تک محبوبہ بلی ، ٹوم بیلی کی شہرت کی سطح کو نہیں پہنچا ہے جو سڑک پر دیکھتے ہوئے ، مشہور طریقے سے فرش پر لیٹ جاتی تھی۔

 سن 2016 میں ٹوم بیلی کی ہلاکت کے بعد استنبول کے کدکیے ضلع میں اس کے اعزاز میں ایک مجسمہ تیار کیا گیا تھا ، جہاں وہ رہائش پذیر تھی۔

Read Previous

فیس بک کو جرمانہ

Read Next

عراق کا تین ارب مربع میٹر رقبہ پر بارودی سرنگیں بچھی ہوئی ہیں، اقوام متحدہ

Leave a Reply